2 Ocak 2015 Cuma

Kendimi kıyas alıp genelleştirerek yazdığımda yanlışlara düşüyorum.Çünkü ne kadar kendimi genelin içinde görsem de biraz farklı olduğumu inkar edemem. Bu yüzden genelleştirmeden yazacağım biraz. Bir insan beni ne kadar tanıyabilir diye düşünüyorum. Yeni tanıştığım biri benle konuşurken öyle sıradanım ki. Tanıştıktan sonra bir kaç kez daha konuştuğum görüştüğüm arkadaş olduğum kişiler beni bu kadar az tanırken hala herkesle bir tutmaları normal değil mi? Gerçi her yönden beni tanısalar herkesle bir tutmalılar mı tutmamalılar mı bilmiyorum. Ben kendimi bildiğimden insanların bana davranışlarında bir farklılık beklerken yani beni tanıyorlarmışçasına bana tepki vermelerini beklerken aslında beni ne kadar az tanıdıklarını ve paylaşımlarımızın ne kadar yüzeysel olduğunu görüp üzülüyorum. Yalnızlığa daha çok sürükleniyorum. Çünkü iletişim ölmemek için yenen kötü yemek artıkları gibi geliyor gözüme. Bazıları daha çok yaklaşıyor tanımaya. Ama öyle kompleks canlılarız ki. Asla kendimi olduğum gibi anlatamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder